Dostawy
Zakupione w naszym sklepie produkty możesz odebrać osobiście w butiku Blue Ivy przy ul. Więckowskiego 3 w Łodzi. Oferujemy również dostawę kurierem DPD oraz wysyłkę do paczkomaty InPost.
Koszt dostawy kurierem DPD obejmuje całe zamówienie i wynosi 17,99 PLN.
Koszt wysyłki do paczkomaty InPost obejmuje całe zamówienie i wynosi 16,99 PLN.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze po zaksięgowaniu płatności. W przypadku zamówienia za pobraniem zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 3 dni roboczych od jego złożenia.
Zwroty
Zwrot produktu zakupionego w sklepie internetowym możliwy jest w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia. Pamiętaj jednak, że każda zwracana przez Ciebie rzecz nie może nosić śladów użytkowania, zerwanych metek oraz innych wad (zapach perfum, potu, ślady od makijażu, dezodorantu, zaciągnięcia czy plamy) powstałych w czasie, gdy produkt znajdował się u Ciebie. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwracany produkt musimy być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Pamiętaj, przesyłka zwrotna musi być opłacona. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku przekroczenia wyżej wskazanego terminu 14 dni kalendarzowych prawo zwrotu wygasa a sam zwrot nie zostanie uznany.
Aby błyskawicznie zwrócić towar należy wykonać kilka bardzo prostych czynności:
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj.
- Wypełniony formularz zwrotu wydrukuj, podpisz i dołącz do paczki wraz z paragonem, który otrzymałeś w przesyłce.
- Odeślij paczkę na adres: Blue Ivy ul. Więckowskiego 3, 90-722, Łódź
Po otrzymaniu od Ciebie pełnej i nieuszkodzonej przesyłki (produkt + formularz zwrotu + paragon), nie później niż do 14 dni kalendarzowych przeprowadzimy weryfikację otrzymanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, odeślemy pieniądze na konto, które zostało wskazane w formularzu zwrotu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Jeżeli termin zwrotu zostanie przez Ciebie przekroczony i tym samym wygaśnie prawo do odstąpienia od umowy, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. W takim wypadku towar możemy odesłać na Twój adres korespondencyjny kurierem lub do paczkomatu, po uprzednim opłaceniu przez Ciebie kosztów przesyłki.
Jeśli wiesz już, że niestety musisz zwrócić zakupiony towar, prosimy o jak najszybszy zwrot – pomoże nam to optymalnie zarządzać stanami magazynowymi 😉
Jeśli masz pytanie w sprawie zwrotu zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy, e-mail: info@blueivyboutique.pl, lub telefonicznie pod nr. 607700650.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym.